Dettaglio Notizie

U Rapportu di Mercatu Globale Switchgear di a Cumpagnia di Ricerca Imprese 2021: Impattu COVID 19 è Recuperazione finu à u 2030

LONDON, GREATER LONDON, UK, 18 d'Agostu, 2021 /EINPresswire.com/ - Sicondu u novu rapportu di ricerca di u mercatu 'Switchgear Global Market Report 2021: COVID-19 Impact And Recovery To 2030' publicatu da The Business Research Company, u mercatu di switchgear hè previstu di cresce da 87,86 miliardi di dollari in 2020 à 94,25 miliardi di dollari in u 2021 à un ritmu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 7,3%. A crescita hè duvuta principalmente à l'imprese chì riorganizeghjanu e so operazioni è si ripiglianu da l'impattu COVID-19, chì prima avia purtatu à misure restrittive di cuntinimentu chì implicanu u distanzamentu suciale, u travagliu à distanza, è a chjusura di l'attività cummerciali chì anu purtatu sfide operative. U mercatu deve ghjunghje à 124,33 miliardi di dollari in u 2025 à un CAGR di 7%. A dumanda di generazione di elettricità hè prughjettata per guidà u mercatu di l'apparechju.

U mercatu di l'apparecchiatura hè cumpostu di vendite di apparecchi di commutazione è di servizii cunnessi chì sò aduprati in varie applicazioni cume in l'utilità di trasmissione è distribuzione, residenziale, commerciale è industriale. Un apparecchiatura di commutazione si riferisce à a raccolta di dispositivi di commutazione chì sò aduprati per cuntrullà, prutege è cambià i circuiti elettrichi è l'attrezzatura.

Tendenze in u Mercatu Globale di Commutazione

L'ultimi anni anu assistitu à una dumanda crescente per l'installazione di sottostazioni elettriche per ristabilisce l'alimentazione normale u più prestu pussibule in casu d'emergenza. L'installazione di sottostazioni mobili permette di ristabilisce l'elettricità in cundizioni esterne o in circustanze impreviste è hè funzionalmente cuncepita per furnisce alimentazioni temporanee u più prestu pussibule. Inoltre, queste sottostazioni mobili incorporanu generatore, trasformatore, apparecchiature rivestite di metallo, interruttori di interruzione di carica esterna è interruttori, chì sò aduprati per estensioni di rete, è stazioni di commutazione temporanee. Per esempiu, Siemens hà mandatu duie sottostazioni mobili per a rete naziunale SA, è u gruppu Aktif hà mandatu 10 sottostazioni mobili à u ministeru di l'electricità Iraq. Dunque, aumentà l'adopzione di sottostazioni mobili hè una di l'ultime tendenze chì avranno un impattu pusitivu nantu à u mercatu di l'apparechju.

Segmenti di u Mercatu Globale di Apparecchiature:

U mercatu globale di apparecchiature di distribuzione hè ulteriormente segmentatu basatu annantu à u tippu di pruduttu, l'utente finale, l'installazione è a geografia.
Per Tipu di Produttu: Alta Tensione, Media Tensione, Bassa Tensione
Da l'Usuariu Finale: Residenziale, Cummerciale, Industriale
Per Insulazione: Apparecchiature Isulate à Gas (GIS), Apparecchiature Isolate à l'Aria (AIS), Altri
Per Installazione: Indoor, Outdoor
Per Geografia: U mercatu globale di apparecchiature di distribuzione hè segmentatu in America di u Nordu, Sud America, Asia-Pacificu, Europa Orientale, Europa Occidentale, Mediu Oriente è Africa.


Tempu di posta: Aug-27-2021