Dettaglio Notizie

Elettricisti è servizii elettrichi sò cunnisciuti trà i pruprietarii di case. Raramente ùn avete micca bisognu di chjamà un elettricista in ogni puntu di a vostra vita. Puderete bisognu di elli per qualcosa di simplici cum'è luci o ventilatori di tettu o qualcosa di più implicatu cum'è quadri, prese di corrente, cavi, o ricerca di difetti. U sistema elettricu in a vostra casa hè propensu à fallimentu. Dunque ci serà guasi sicuramente qualchì prublema. 

5 I prublemi elettrichi più cumuni

I prublemi elettrichi sò à tempu spiacevuli è scomodi. Puderanu accade in ogni locu chì hà u putere. Ùn causanu micca solu danni à l'attrezzatura, ma ponu ancu mette in periculu a vita è e prupietà di e persone. Fate cuntattu cù un espertu se avete prublemi elettrichi; per esempiu, un elettricista in Repairs.sg s'occupa di l'apparecchi elettrichi è di i sistemi in a vostra prupietà, cusì ùn avete micca bisognu. Eccu alcuni prublemi elettrichi tipichi è cumu risolve li. 

1. Uttene Fatture di Alta Elettricità 

Sì e vostre fatture di elettricità aumentanu ancu se aduprate menu energia di quella chì duverebbe, ci hè un prublema. Parechji fattori ponu fà cresce e vostre spese. Alcuni di questi fattori includenu: 

  • Hè pussibule chì i fili è i circuiti di a vostra casa sianu stati distrutti.
  • Hè pussibule chì u vostru fornitore d'energia ùn sia micca economicu.
  • L'attrezzatura elettrica in casa vostra hè obsoleta è usa assai energia.
  • Ci hè una fuga in u sistema elettricu.

A cosa più impurtante chì pudete fà hè di tene un ochju nantu à cume si utilizza l'elettricità. Pudete dimenticà di spegne l'attrezzatura elettrica dopu ch'elli sò stati aduprati. Un'altra ragione primaria perchè e vostre tariffe di elettricità ponu aumentà hè per via di questu.

Soluzione: Pudete riduce u vostru consumu di elettricità in casa vostra per risparmià soldi nantu à e vostre fatture. S'ellu ùn funziona micca, uttene cunsiglii prufessiunali per capì ciò chì ùn va micca da pudè capì chì fà dopu. 

2. Surges elettrichi

Pò accadere per via di cablaggi difettosi, fulmini, attrezzature rotte, o linee elettriche danneggiate. I picchi sò cumuni è duranu solu una frazione di secondu, ma ponu causà danni à l'attrezzatura è accurtà l'aspettativa di vita se accadenu spessu.

Soluzione: Verificate u dispositivu chì si cunnessa à a rete domestica o à u cablu, è disconnettite eventuali powerboards o gadgets di bassa qualità da a presa. U vostru prublemu serà risoltu se e sovratensioni ùn si ripetenu micca. S'ellu ùn hè micca, duverete impiegà un elettricista. 

3. Bruciamenti Bulbi Frequenti

Site stancu di rimpiazzà regularmente a vostra lampadina? Sembra chì i lampadini chì avete adupratu ùn funzionanu micca bè cum'è una volta. Ma ùn puntate micca u ditu versu a lampadina. Puderia esse un sintomu di un prublema elettricu più significativu in casa vostra. Ci hè parechje ragioni per chì i lampadini lampanu fiascanu cusì regolarmente, è puderia esse causatu da una alta tensione, una lampadina fermamente fissa, o una cattiva circulazione d'aria, frà altre cose.

Soluzione: Verificate per vede se u titular hè allentatu o s'ellu hè mancatu di suchju. Tuttavia, se tuttu pare esse in ordine è una lampadina dopu l'altru continua à brusgià, duvete cuntattà subitu un elettricista per impedisce chì e luci future venganu accese.

5. Circuit Breaker Tripping Frequently

Apparecchi ad alta tensione cum'è microonde è asciugacapelli ponu fà saltà i disgraziati, soprattuttu se dispositivi addiziunali chì anu fame anu cunnessu à a stessa fonte di energia. U travagliu di un interruttore di circuitu hè di salvaguardà voi è a vostra casa, dunque, se inciampa, hè un'indicazione chì esegue u so travagliu.

Soluzione: Date un'ochjata à ciò chì faciate à u mumentu chì hè cascatu. Se state aduprendu un asciugacapelli, pruvate a regolazione bassa. In alternativa, mentre i gadgeti à grande watt sò in usu, limitate l'usu elettricu in un circuitu unicu. 

6. Scossa Elettrica

Hè pussibule chì u scossa chì avete sentitu sia stata causata da statica. Questu hè normale in l'invernu è ùn hè nunda di preoccupassi. Un scossa minore o sbilanciu quandu si tocca un apparechju, invece, pò esse un indicatore d'avvertimentu. Un difettu di terra in l'apparechju o un cablu elettricu poveru hè una causa cumuna di sti scossa.

Soluzione:Se un sboccu dà assai shock, puderia significà chì qualcosa ùn va micca. Duvete vede un elettricista assicurà chì tuttu sia in bon funziunamentu. Età, esposizione à l'acqua, è cortocircuiti sò tutti ragioni cumuni per sparghjera. 

Un numeru altu di fochi di casa sò causati da un prublema elettricu chì puderia esse statu evitatu. Hè vitale piglià tutte e precauzioni necessarie per prevene u sovraccaricu è altri prublemi elettrichi tipichi. Un riscaldatore, un bollitore, un frigorifero è un laptop sò apparecchiature frequenti chì ponu causà un fallimentu elettricu. I fochi elettrichi ponu esse abbastanza distruttivi. Per esse sicuru, assumete un elettricista per risolve qualsiasi prublemi elettrichi chì puderete avè. 


Tempu di posta: Aug-27-2021